دانلود آهنگ
سوال مسابقات جهانی IMC :: پایگاه سوالات ونکات ریاضی

پایگاه سوالات ونکات ریاضی

riazi20.blog.ir

پایگاه سوالات ونکات ریاضی

(بسم الله الرحمن الرحیم)
در این وبلاگ سعی شده است تا سوال ها نکات ها اطلاعیه های مهم و اخبار ریاضی مدرسه استعداد های درخشان منتشر شود.لطفا سعی کنید بعد از کپی منبع را بازگو کنید.با تشکر(مدیریت سایت)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
نویسندگان

سوال مسابقات جهانی IMC

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۰۳ ب.ظ

1-عددی دو رقمی در نظر میگیریم.حاصل ضرب ارقامش را بدست میاوریم.برای عدد بدست امده نیز همین کاررا 

میکنیم تابه یک عدد یک رقمی برسیم.باشروع از چند عدد 2رقمی به عدد2میرسیم؟







1)2                    2)4                           3)6                            4)8                        5)16














جواب گزینه ی 3


اگر می خواهید کپی کنید لطفا با ذکر منبع


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۲
بنده خدا

نظرات  (۳)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*سلام عزیزم خوبی بنظرم وبلاگت رو انتقال بده بین بلاگ اینجا هر چی پیشرفت کنی میره و جیب بیان
امکانات بین بلاگ خیلی زیاده بیان به گردشم نمیرسه من خودم اول اینجا بودم نصف عمرم هدر رفت ضرر کردم حالا دارم رو یه سایت اختصاصی کار میکنم تا خودت نیایی نمیفهمی این ادرسمه خاستی بیا منم کمکت میکنم
salan.binblog.ir
پاسخ:
  • چشم امتحان میکنم

درود

با سپاس از مطالب و وبلاگ مفیدتون

خوشحال میشم اگر لطف کنید به منم سر بزنید

در صورت صلاح دید اگر بلاگ منو لینک کنید بسیار ممنون میشم.

پیروز و سربلند باشید

http://zonashop.ir/

پاسخ:
چشم ممنون
سلام محمد حسین خوبی ؟

مطلبت خوب بود
پاسخ:
سلام خیلی ممنونم از پستت

موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی